עיצוב באנרים

עיצוב באנרים. מארגז הכלים שלי

 

קודם כל וכפי שכתבתי לא מעט ברחבי הבלוג,

אם העבודה שלכם נראית חובבנית עדיף שתיעזרו בבעלי כישורים מתאימים ו/או באנשי מקצוע.

אבל אם יש לכם טאצ' עיצובי ואם יש לכן חוש טכני/דיגיטלי..

אין שום סיבה שלא תוכלו לעצב לעצמכם ובעצמכם באנר לשימוש ברחבי המדיה הדיגיטלית.

 

הנה כמה כלים ידידותיים שיסייעו לכן עם משימה מאתגרת זו –  עיצוב באנרים אסתטיים :

 

CANVA

אז קודם כל היזהרו. כי ה CANVA ממכרת, ואני באמת מתכוונת לזה.

לא אחת מי שמגלים את ה CANVA  מתחילים לעשות בה שימוש מוגזם.

וכך, במקום לגרום לקהל שלכם להנות מהפרסום שלכם אתם מתחילים לא נעים לומר – לעלות לו על העצבים.

זיכרו. כל דבר חייב להיות במידה, כולל שימוש בבאנרים.

 

אז מהי ה CANVA?

ה CANVA היא פלטפורמת עיצוב סופר ידידותית המשמשת אותי כשאני רוצה לייצר באנר עבור פלטפורמות הפרסום השונות אך האמת שלא רק.

בעזרת ה CANVA ניתן לעצב גם פליירים, כרטיסי ביקור, ברכות ועוד.

אמנם ניתן לשדרג אותה בעלות לא גבוהה, אבל האמת שהשימוש ה"חינמי" שלה נותן מענה רחב עבור המשתמשים הפשוטים.

 

COLORZILLA

קרה לך שגלשת באיזשהו אתר וראית גוון מסויים של צבע שהיית חייב לשלב גם באתר שלך? או אולי בבאנר שלך?

ה COLOR PICKER של COLORZILLA עונה בדיוק על הצורך הזה.

באמצעות התוסף ניתן לדגום את הצבע אותו מעוניינים "לאסוף" מרחבי הרשת.

התוסף הכרומי, מתלבש כמובן על סרגל הכרום ולכן מאוד נוח לשימוש.

ה COLORZILLA מאוד ידידותית למשתמש ומסייעת לא מעט במלאכת עיצוב באנרים.

 

TINYPNG

עכשיו, משעה שהמשימה – עיצוב באנרים, הושלמה..

הגיע הזמן לעשות שימוש בתוצר החדש שיצרנו – הבאנר.

פלטפורמת ה TINYPNG מומלצת לכיווץ תמונות ובאנרים.

 

TINYPNG רלוונטית:

  • כשמערכות הפרסום מתריעות על באנר "כבד" מידי שלא ניתן לפרסמו ואנו נדרשים להקטינו.
  • כשנרצה לשפר את קצב טעינת האתר ע"י צמצום משקלי התמונות והבאנרים.

 

אמנם היום רוב פלטפורמות בניית האתרים מאפשרות לכווץ תמונות ובאנרים באופן אוטומטי:

  • ב WIX  הצהירו שכיווץ התמונות והבאנרים נעשה באופן אוטומטי.
  • ב WORDPRESS ניתן להוסיף תוספים מכווצי תמונות ובאנרים.

אך לעיתים התוספים הללו עצמם מתחילים להשפיע על מהירות האתר ולהאט אותה.

 

וטיפ קטן לדרך, כמו תמיד, מעבר לאסתטיקה של התוצר שלכם – באנר במקרה הזה, נסו תמיד לשלב יצירתיות, חדשנות, שנינות.

זכרו שהרשת מלאה ב"רעש" ועמוסה ב"מידע". אתם רוצים להתבלט בה.

אולי יעניין אותך גם המאמר ניהול תוכן במדיה החברתית. איך עושים את זה נכון. 

 

כתבה לירון אישגור

מייסדת LAMA המקפצה הדיגיטלית לעסק שלך.

 

נהנתם מהמאמר? שתפו עם חברים :)

הרשמו לניוזלטר

והיו הראשונים להתעדכן לגבי חידושים בעולם הקידום הדיגיטלי

הרשמו לניוזלטר

והיו הראשונים להתעדכן לגבי חידושים בעולם הקידום הדיגיטלי

הרשמו לניוזלטר

והיו הראשונים להתעדכן לגבי חידושים בעולם הקידום הדיגיטלי

כל הזכויות שמורות ל LAMA - המקפצה הדיגיטלית לעסק שלך 2018.

סגירת תפריט