בואו נצא לדרך !

איך יוצרים איתנו קשר ?

כאן וכאן

  • 050-6244372
  • liron@la-ma.co.il

איך יוצרים איתנו קשר ?

כאן וכאן

  • 050-6244372
  • liron@la-ma.co.il

כאן אוהבים אותנו

שאלות נפוצות

ניקח לדוגמא פרסום של רשת מתנ"סים בה מתקיימים חוגים לילדים ונוער בגילאי 8-16. האם קהל היעד של הקמפיין שלנו הם הילדים, הנוער או ההורים? אולי כולם? אולי נוער והורים ולא הילדים ? אולי באזורים מסויימים בארץ ההורים הם אלה שדוחפים את הילדים שלהם להירשם לחוגים ובאזורים אחרים בארץ ההתנהגות הצרכנית הפוכה?

המקום הזה. של חקר ולמידת השוק הוא סופר קריטי ביכולת לדייק את הקמפיין שלנו ובכך למקסם תוצאות כיוון שאם חקר השוק שלנו גילה שקהל היעד לקמפיין שלנו אינו הילדים אלא ההורים שלהם – אזי אנחנו אשקיע את כספנו בקמפיין מול ההורים ובפלטפורמות בהם אנו צפויים לפגוש את הקהל הזה – קהל מבוגר, לצורך הדוגמא בפייסבוק ולא באינסטגרם.

דמיינו מצב בו 90% ממוצרי החנות שלכם הם מוצרים המיועדים לתינוקות וה 10% הנותרים מיועדים לגילאי 5+.

עכשיו דמיינו מצב בו התקציב שלכם נווט באופן הבא – 50% על קידום מוצרי תינוקות ו 50% על קידום מוצרים עבור גילאי 5+ ובהנחה שאין איזושהי החלטה אסטרטגית לגבי הרחבת שוק ה 5+ וכו'. האם נכון לנו לבצע חלוקה תקציבית שכזו?

בקצרה. ישנם לא מעט שיקולים שצריכים לבוא בחשבון כשבונים קמפיין קידום דיגיטלי והם מבוססים בין השאר על גובה התקציב, סוג העסק, ממצאי חקר השוק וכו'.

במקביל ישנן כל כך הרבה דרכים לנהל קמפיינים בצורה לא חכמה, בזבזנית או לא מדוייקת.

הבעיה העיקרית היא שלמרבית הלקוחות שרוכשים את שירות הפרסום הדיגיטלי אין ידע או היכרות עם השפה הדיגיטלית כדי לדעת כיצד עליהם לבחון ולמדוד את התוצאות, הביצועים וספקי השירות שלהם.

אם זה ברמת הגדרות לא נכונות במערכת שמביאות לניצול התקציב במקומות לא רלוונטיים עבורנו.

לצורך הדוגמא עסק שמוכר מחטים לתפירה ויופיע בגוגל חיפוש תחת מחטים לדיקור – סיכוי דיי גבוה שאתם כבעלי העסק בכלל לא "תעלו" על השגיאה הזו אבל התקציב שלכם ימשיך לשלם את השגיאה הזו (בהנחה שהיתה הקלקה על המודעה כמובן..).

אם זו חוסר הבנה לגבי מיהו קהל היעד שלנו, ופרסום לקהל לא רלוונטי בהתאם.

אם זו התאמה לא נכונה של סוג הפלטפורמה הפרסומית לסוג הקהל – פניה באינסטגרם לקהל מבוגר לצורך העניין.

אם ניהול לא חכם של תקציב הפרסום – חלוקה לא נכונה של התקציב בין הפלטפורמות השונות, בין סוגי הקהלים שלנו וכו'.אם זה "עיגול פינות" ועבודה לא מדוייקת.

כך שכמו כל שקורה בדרך כלל, הזול הופך להיות היקר.

הקמפיינים מנוהלים על ידנו בכלל פלטפורמות הפרסום הדיגיטלי – גוגל (על כלל כלי הפרסום אותם היא מציעה) , פייסבוק, אווטבריין , טאבולה , לינדקין , ווייז ועוד.

כי בשוק בו הכל פרוץ והלקוח לא בהכרח יודע לדבר את השפה הדיגיטלית, לשאול את השאלות, ולבחון את הביצועים חשובות עוד יותר האמינות, השקיפות וכמובן המקצועיות.

ב LAMA מתחילת ותוך כדי התהליך נכיר לכם את השפה הדיגיטלית ואת האופן בו יש לבחון את הביצועים הדיגיטליים של הקמפיין. העבודה שלנו תלווה בדו"חות שוטפים של ביצועי הקמפיין עם הסברים נלווים.

רוצים שנחזור אליכם?

שאלות נפוצות

ניקח לדוגמא פרסום של רשת מתנ"סים בה מתקיימים חוגים לילדים ונוער בגילאי 8-16. האם קהל היעד של הקמפיין שלנו הם הילדים, הנוער או ההורים? אולי כולם? אולי נוער והורים ולא הילדים ? אולי באזורים מסויימים בארץ ההורים הם אלה שדוחפים את הילדים שלהם להירשם לחוגים ובאזורים אחרים בארץ ההתנהגות הצרכנית הפוכה?

המקום הזה. של חקר ולמידת השוק הוא סופר קריטי ביכולת לדייק את הקמפיין שלנו ובכך למקסם תוצאות כיוון שאם חקר השוק שלנו גילה שקהל היעד לקמפיין שלנו אינו הילדים אלא ההורים שלהם – אזי אנחנו אשקיע את כספנו בקמפיין מול ההורים ובפלטפורמות בהם אנו צפויים לפגוש את הקהל הזה – קהל מבוגר, לצורך הדוגמא בפייסבוק ולא באינסטגרם.

דמיינו מצב בו 90% ממוצרי החנות שלכם הם מוצרים המיועדים לתינוקות וה 10% הנותרים מיועדים לגילאי 5+.

עכשיו דמיינו מצב בו התקציב שלכם נווט באופן הבא – 50% על קידום מוצרי תינוקות ו 50% על קידום מוצרים עבור גילאי 5+ ובהנחה שאין איזושהי החלטה אסטרטגית לגבי הרחבת שוק ה 5+ וכו'. האם נכון לנו לבצע חלוקה תקציבית שכזו?

בקצרה. ישנם לא מעט שיקולים שצריכים לבוא בחשבון כשבונים קמפיין קידום דיגיטלי והם מבוססים בין השאר על גובה התקציב, סוג העסק, ממצאי חקר השוק וכו'.

במקביל ישנן כל כך הרבה דרכים לנהל קמפיינים בצורה לא חכמה, בזבזנית או לא מדוייקת.

הבעיה העיקרית היא שלמרבית הלקוחות שרוכשים את שירות הפרסום הדיגיטלי אין ידע או היכרות עם השפה הדיגיטלית כדי לדעת כיצד עליהם לבחון ולמדוד את התוצאות, הביצועים וספקי השירות שלהם.

אם זה ברמת הגדרות לא נכונות במערכת שמביאות לניצול התקציב במקומות לא רלוונטיים עבורנו.

לצורך הדוגמא עסק שמוכר מחטים לתפירה ויופיע בגוגל חיפוש תחת מחטים לדיקור – סיכוי דיי גבוה שאתם כבעלי העסק בכלל לא "תעלו" על השגיאה הזו אבל התקציב שלכם ימשיך לשלם את השגיאה הזו (בהנחה שהיתה הקלקה על המודעה כמובן..).

אם זו חוסר הבנה לגבי מיהו קהל היעד שלנו, ופרסום לקהל לא רלוונטי בהתאם.

אם זו התאמה לא נכונה של סוג הפלטפורמה הפרסומית לסוג הקהל – פניה באינסטגרם לקהל מבוגר לצורך העניין.

אם ניהול לא חכם של תקציב הפרסום – חלוקה לא נכונה של התקציב בין הפלטפורמות השונות, בין סוגי הקהלים שלנו וכו'.אם זה "עיגול פינות" ועבודה לא מדוייקת.

כך שכמו כל שקורה בדרך כלל, הזול הופך להיות היקר.

הקמפיינים מנוהלים על ידנו בכלל פלטפורמות הפרסום הדיגיטלי – גוגל (על כלל כלי הפרסום אותם היא מציעה) , פייסבוק, אווטבריין , טאבולה , לינדקין , ווייז ועוד.

כי בשוק בו הכל פרוץ והלקוח לא בהכרח יודע לדבר את השפה הדיגיטלית, לשאול את השאלות, ולבחון את הביצועים חשובות עוד יותר האמינות, השקיפות וכמובן המקצועיות.

ב LAMA מתחילת ותוך כדי התהליך נכיר לכם את השפה הדיגיטלית ואת האופן בו יש לבחון את הביצועים הדיגיטליים של הקמפיין. העבודה שלנו תלווה בדו"חות שוטפים של ביצועי הקמפיין עם הסברים נלווים.

רוצים שנחזור אליכם?

הרשמו לניוזלטר

והיו הראשונים להתעדכן לגבי חידושים בעולם הקידום הדיגיטלי

הרשמו לניוזלטר

והיו הראשונים להתעדכן לגבי חידושים בעולם הקידום הדיגיטלי

הרשמו לניוזלטר

והיו הראשונים להתעדכן לגבי חידושים בעולם הקידום הדיגיטלי

כל הזכויות שמורות ל LAMA - המקפצה הדיגיטלית לעסק שלך 2018.

סגירת תפריט