קניית לייקים לפייסבוק

קניית לייקים לפייסבוק. פשוט לא.

 

אז חלקכם בטח שמע ויודע על האופציה של קניית לייקים לפייסבוק.

ולמי שלא..

מדובר ברשתות של פרופילים מזוייפים או אוהדים בשכר המשמשות לטובת סחר בלייקים.

וכיוון שאנחנו נוטים לספור, להשוות ולהתגאות בלייקים שלנו,

יש מי מאיתנו שמתפתים לקנות חבילות לייקים כדי לעלות את ה"פאסון" של העמוד.

פאסון לכאורה.

 

קניית לייקים – אל תעשו את זה

 

אז למה לא בעצם?

היו נאמנים למטרה האמיתית

יש לכם מעט לייקים. זה צורם לכם בעין? מעולה.

עכשיו לכו ותעבדו קשה כדי להביא לעצמכם את הקהל שלכם בכמות שהתכוונתם לרכוש.

אל תנוחו על זרי דפנה שקריים.

זיכרו שבסופו של יום הסיבה האמיתית שבגינה פתחתם את העמוד העסקי שלכם היא התקשורת העסקית עם קהל היעד האמיתי שלכם.

רמז: קניית לייקים לא תסייע לכם עם זה.

 

האלגוריתם מאחוריכם.

והוא לא אוהב קניית לייקים.

אחלה. אז הקפצתם את כמות הלייקים לעמוד שלכם בכמה אלפיות.

אבל בפועל הקהל הזה לא מגיב אליכם, כי הריי הוא קהל "פייק". קהל מזוייף.

אז הוא לא משתף אתכם, ולא מדבר איתכם, ולא אוהב אתכם, ולא צוחק אתכם ופייסבוק מבינה שוואלה או שאתם ממש לא מעניינים את האנשים שלכם או שניסיתם לעשות לה תרגיל.

בין כך ובין כך אתם לא מוצר ראוי מבחינת פייסבוק לטובת קידום אורגני.

וכך תמצאו אתכם נדחקים יותר ויותר גם אל מול הקהל האמיתי שלכם.

 

כשאתם קונים לייקים לפייסבוק אתם "מזהמים" את הדאטה שלכם.

כמקדמי אתרים אנחנו עובדים גם עם הדאטאות (DATA) שלכם.

מהי דאטה? נתונים שנאספו אם ב OFFLINE או אם ב ONLINE על הקהל שלכם ומאפייניו.

אוהדי העמוד שלכם הם סוג של דאטה המשמשת אותנו לטובת קידום בפייסבוק.

קניית לייקים מייצרת דאטה שקרית ולכן תגרום לפגיעה ביכולות הקידום אם ע"י פסילת דאטה זו לשימוש או ע"י פנייה לקהל יעד לא מדוייק לעסק שלכם תוך הסתמכות על דאטה שקרית.

 

אולי יעניין אותך גם ניהול תוכן במדיה חברתית. איך עושים את זה נכון.

 

כתבה לירון אישגור

מייסדת LAMA המקפצה הדיגיטלית לעסק שלך.

 

נהנתם מהמאמר? שתפו עם חברים :)

הרשמו לניוזלטר

והיו הראשונים להתעדכן לגבי חידושים בעולם הקידום הדיגיטלי

הרשמו לניוזלטר

והיו הראשונים להתעדכן לגבי חידושים בעולם הקידום הדיגיטלי

הרשמו לניוזלטר

והיו הראשונים להתעדכן לגבי חידושים בעולם הקידום הדיגיטלי

כל הזכויות שמורות ל LAMA - המקפצה הדיגיטלית לעסק שלך 2018.

סגירת תפריט