בנית עמוד נחיתה

עמוד נחיתה – 10 טיפים לבניית עמוד נחיתה מקצועי וממיר

 

עמוד נחיתה ואתר אינטרנט מה ההבדל בעצם?

לפני לדבר על טיפים לבניית עמוד נחיתה מקצועי וממיר חשוב לעמוד קודם כל על ההבדלים בין אתר אינטרנט לעמוד נחיתה.

חשוב כמובן לציין שעמוד נחיתה יכול להיות משולב באתר האינטרנט עצמו , על גבי הדומיין של האתר שלנו, בין אם נחליט לתת לו גישה דרך עמודי האתר האחרים או לא. יחד עם זאת , בניגוד לאתר האינטרנט בו אנחנו נותנים לגולש הכל מכל : מספרים לו על עצמנו, על העסק שלנו, חולקים עימו לא מעט ידע מקצועי.. מטרתו של עמוד הנחיתה היא אחת – "המרה".

 

אבל רגע , מהי "המרה" ?

 

"המרה" בהגה הדיגיטלית הינה כל חשיפה של הגולשים לנכסים הדיגיטליים שלנו שהסתיימה בפעולת רכישה , השארת פרטים ("ליד") , יצירת קשר וכו'.

מכאן , שכדי לבנות עמוד נחיתה מקצועי אנחנו צריכים לבנות ולעצב אותו באופן שמייצר לנו מקסימום "המרות".

 

הנה 10 טיפים שיסייעו לכם/ן לייצר עמוד נחיתה מנצח

 

עמוד נחיתה מוקפד

שימרו על תוכן ועיצוב מדוייקים המשדרים מקצועיות – זיכרו, זהו חלון הראווה הדיגיטלי של העסק שלכם והוא נותן טעימה לגולשים ממי שאתם/ ן וממה שהם צפויים למצא בעסק שלכם.

 

השאירו אותם בעמוד הנחיתה

הימנעו מיצירת "נתיבי יציאה" מעמוד הנחיתה אל עמודים/אתרי אינטרנט אחרים – זיכרו , המטרה היא "המרה" – קבלת פרטי ההתקשרות או יצירת קשר.

 

מיקוד

היו תמציתיים והימנעו מטקסט עודף.

 

אמצעי הנעה לפעולה בולטים

שלבו כפתורי הנעה לפעולה / טפסי יצירת קשר בולטים – צבע וגודל.

 

קהל היעד

לימדו את קהל היעד שלכם/ן ודייקו את אופן הניסוח והפנייה בהתאם – פנייה בשפה רשמית? פנייה בסלנג? וכו'.

 

לא גוללים בנקודות הקריטיות

נסו לשלב כלי ליצירת קשר (כפתור / טופס יצירת קשר) אחד לפחות ללא צורך בגלילת העמוד.

 

כותרת למשיכת תשומת לב

זיכרו , בעידן ה"כאן ועכשיו" אנשים לא מבזבזים זמן. הכותרת שתייצרו לעמוד הנחיתה תהיה שלב משמעותי בקבלת ההחלטה של הגולשים- האם הם ממשיכם איתכם או ממשיכים מכם.

 

הציגו את המוצרים

הציגו בצורה בהירה (ורצוי גם בליווי תמונות / סרטונים קצרים) את המוצרים /שירותים שלכם/ן.

 

הציגו את היתרונות

שלבו בעמוד הנחיתה את היתרונות המייחדים את השירות/ המוצר שלכם.

 

הוכחות חברתיות

שלבו בעמוד הנחיתה הוכחות חברתיות – המלצות, פידבקים חיוביים מלקוחות וכו'.

 

 

המחברת : לירון אישגור.

מייסדת LAMA – המקפצה הדיגיטלית לעסק שלך.

נהנתם מהמאמר? שתפו עם חברים :)

הרשמו לניוזלטר

והיו הראשונים להתעדכן לגבי חידושים בעולם הקידום הדיגיטלי

הרשמו לניוזלטר

והיו הראשונים להתעדכן לגבי חידושים בעולם הקידום הדיגיטלי

הרשמו לניוזלטר

והיו הראשונים להתעדכן לגבי חידושים בעולם הקידום הדיגיטלי

כל הזכויות שמורות ל LAMA - המקפצה הדיגיטלית לעסק שלך 2018.

סגירת תפריט