קידום אורגני SEO

קידום אורגני SEO. טיפים מנצחים

 

אז אם המינוח קידום אורגני – SEO עדיין אינו מוכר לך, כדאי להתחיל לקרא כאן.

 

בגדול רק אציין שישנם שני מסלולים מקבילים לקידום במנועי החיפוש – כדוגמת גוגל, BING ועוד.

 

מזה אומר קידום במונחים של מנועי חיפוש?

זה אומר לתפוס מקום כמה שיותר גבוה ורלוונטי לגולש ששאל את מנוע החיפוש איזושהי שאילתא.

ובפרקטיקה, אם גולש חיפש באמצעות גוגל קליניקה לרפואה משלימה ברחובות,

איך אנחנו מציגים את הקליניקה שלנו בתוצאות החיפוש הראשונות שיוצגו לו?

כשכמובן, ככל שנדורג גבוה יותר בתוצאות החיפוש כך נגדיל את הסיכוי שהגולש יקליק על המודעה שלנו.

 

ישנן שתי דרכים מקבילות להשיג תוצאה זו:

 

קידום אורגני  – SEO

עבודה יחד עם האלגוריתמים של מנועי החיפוש ללא מתן תקציב למערכת.

אנחנו אמנם לא באמת יודעים מהן ההגדרות המדוייקות של האלגוריתמים,

אבל אנחנו כן יודעים מהם העקרונות העומדים בבסיס מנועי החיפוש.

זאת ועוד אנחנו גם יודעים את מה ש"מנועי החיפוש" עצמם מספרים לנו על עצמם.

 

בגדול, צריך תמיד לזכור, שמנועי החיפוש מטרתם לתת לגולשים את המוצר האיכותי ביותר,

והמוצר האיכותי ביותר בעבור הגולש הוא הצגת תוצאות החיפוש הטובות ביותר לשאילתא ששאל.

מאמר זה עוסק בקידום האורגני וטיפים במסלול זה יוצגו בהמשך המאמר.

 

קידום ממומן – PPC

ובמילים אחרות מודעות ממומנות.

האפשרות לשים תקציב פרסום בפלטפורמות הפרסום של מנועי החיפוש.

גם כאן יש לציין שישנה משמעות לאלגוריתמים,

כלומר גם אם אנחנו נשים יותר כסף מהמתחרה שלנו על מילת חיפוש מסויימת,

אנחנו לא בהכרח נדורג לפניו.

מנועי החיפוש מתייחסים לעוד פרמטרים רלוונטיים גם כשמדובר במסלול זה.

 

חשוב לציין שישנם אנשי מקצוע בתחום זה , קידום אורגני SEO , שנכנסים לעומק הדברים,

עם ניתוחים ומדידה עקבית.

יחד עם זאת עקרונות העבודה המובילים אותם בעבודתם הם הטיפים המצויינים מטה,

שאת חלקם אתן יכולות ליישם בקלות ברמה הבסיסית בעצמכן.

 

מילות מפתח

זיכרו. הדרך של מנועי החיפוש לזהות באיזה נושא עוסק האתר שלכם אלו הן מילות המפתח.

מילות המפתח הן סופר משמעותיות בעבור קידום אורגני של אתר האינטרנט שלכן.

מילות המפתח מופיעות:

 

  • כחלק מהתוכן שלכם.
  • כטקסט נלווה לתמונות המלוות את האתר.

 

הקפידו לשלב את מילות המפתח שלכם כמה שיותר במקומות אלו.

הקפידו לשלם אותם גם בכותרות, גם בהדגשה, גם בטקסט של הלינקים.

 

תוכן מתחדש

הקפידו לעלות תוכן חדש לאתר שלכם.

4-6 עמודים לחודש לפחות.

 

תוכן מקורי

אל תעתיקו תכנים , גם לא כשמדובר בתכנים שלכם שפרסמתם במקומות שונים ברשת.

זיכרו!

מנועי החיפוש מחפשים את המוצר האיכותי ביותר עבור הגולשים שלהם.

הם רוצים אתכם חדשניים. מקוריים.

 

תוכן קריא

פסקאות קצרות. משפטים קצרים.

קריאה כמה שיותר "קלה".

מנועי החיפוש רוצים שהגולשים באמת יקראו את התכנים שלכם.

 

שיח ברשת

ובמילים אחרות, פופולאריות = קידום אורגני .

ככל שידברו עליכם ברשת, ככל שהשם שלכן / של העסק יופץ וידובר יותר ברשת,

כך מנועי החיפוש יבינו שאתם מעניינים, רלוונטיות, ששווה להציג אתכם לגולשים.

 

לינקים

שוב –  פופולאריות.

ככל שיותר אתרי אינטרנט יפנו אליכם, ועוד יותר מזה ככל שיותר אתרי אינטרנט חזקים יפנו אליכם

כך מנועי החיפוש ידרגו אתכם גבוה יותר.

 

אל תרמו

כן, כן , כמו בעשרת הדיברות.

כי בטווח הארוך, קידום אורגני באמצעות רמאות יכשל, ואתם בונים על ריצה למרחקים ארוכים.

האלגוריתמים משתנים, ומתחדדים, מניפולציות על מנועי החיפוש  בטווח הרחוק יפגעו בכם.

נסו לשלב את כל אלה באתר שלכם אבל בראש ובראשונה שימו לנגד עינכם את הגולשים.

 

 

כתבה לירון אישגור

מייסדת LAMA המקפצה הדיגיטלית לעסק שלך.

נהנתם מהמאמר? שתפו עם חברים :)

הרשמו לניוזלטר

והיו הראשונים להתעדכן לגבי חידושים בעולם הקידום הדיגיטלי

הרשמו לניוזלטר

והיו הראשונים להתעדכן לגבי חידושים בעולם הקידום הדיגיטלי

הרשמו לניוזלטר

והיו הראשונים להתעדכן לגבי חידושים בעולם הקידום הדיגיטלי

כל הזכויות שמורות ל LAMA - המקפצה הדיגיטלית לעסק שלך 2018.

סגירת תפריט