שיווק דיגיטלי

למה פרסום דיגיטלי ולמה עכשיו

 

בקצרה, כי אתם חייבים להיות בדיגיטל.

ובאריכות:

 

חשיפה רחבה

הקהל שלנו נמצא שם, בפייסבוק, באינסטגרם, בגוגל ובפלטפורמות פרסום דיגיטלי נוספות.

אפשר לומר בהכללה שאין מי שלא נמצא/ת שם.

 

קהל יעד ממוקד

עולם הדיגיטל מאפשר לנו להגיע בצורה מדוייקת לקהל היעד שלנו– בהגה המקצועית קוראים לזה "טירגוט".

משמעות ה"טירגוט" היא שאני יכולה לייצר חתכים ולמקד את קהל היעד שלי.

ולהמחשה, אם אני בעלת קליניקה לרפואה משלימה- אני יכולה לבחור לפנות רק לקהל המתעניין ברפואה משלימה

לדוגמא, אני יכולה להגדיר את טווחי הגילאים, מגדר, מיקום גיאוגרפי ועוד.

באופן הזה אני לא מבזבזת את תקציב הקמפיין על קהלי יעד שהמוצר שלי אינו רלוונטי עבורם מלכתחילה.

 

עלויות ריאליות

עלויות ריאליות בעבור בעלי עסקים קטנים.

בעוד בפרסום המסורתי– טלוויזה, רדיו, שלטי חוצות וכו', המינימום הנדרש לטובת פרסום מהווה חסם משמעותי בעבור בעלי עסקים קטנים.

בפלטפורמות הפרסום הדיגיטלי – גוגל, פייסבוק ועוד – המערכות מאפשרות להעלות קמפיינים בסכומי מינימום של עשרות-מאוד שקלים בודדים.

 

בנייה וחיזוק של נכסים דיגיטליים

בקצרה אומר שבהנחה שנעשית עבודה דיגיטלית על מותג, ככל שיעבור הזמן הנכס הדיגיטלי (לדוגמא אתר, עמוד פייסבוק ועוד) יתחזק.

אם לפשט, דמיינו לעצמכן/ם חנות פיזית בקניון, שאתם יודעים על קיומה, ביקרתם אותה בעבר, אתם יודעים לחזור אליה.

זאת ועוד, דמיינו שבאחת הפעמים שהייתם בחנות גם פתחתם כרטיס מועדון,

כעת, לחנות יש את פרטי המייל שלכם וכשיש מבצע מעניין היא יודעת לעדכן אתם לגביו.

באופן הזה ככל שיעבור הזמן הרי יהיו לכם יותר ויותר לקוחות שמכירים אתכם ויותר ויותר חברי מועדון. זה הרעיון.

 

פרסום דיגיטלי – היום זה זול– מחר פחות.

כיוון שיותר ויותר מפרסמים מתחילים להכנס לתחום הדיגיטלי וכיוון שהנדל"ן הדיגיטלי כאמור מוגבל,

הצפי הוא שעם הזמן עלויות הפרסום במדיה הזו ילכו ויעלו. כלומר, שלבנות קהל היום יהיה זול יותר ביחס ללבנות קהל בעתיד ואני אסביר.

חשוב להבין ששטחי הנדל"ן הדיגיטלי מוגבלים,  ובהיותם כאלה ככל שיכנסו יותר ויותר מפרסמים (וזוהי המגמה הקיימת) אזי יהיה עודף ביקוש אל מול היצע מוגבל.

מגמה זו תגרום (וכבר גורמת) לפרסום להתייקר.

לצורך העניין דמיינו לעצמכן /ם את ה FEED  של פייסבוק- הרי אם כל ה FEED שלנו יהיה מלא אך ורק בפרסומות רוב הסיכויים שנזנח את הפלטפורמה.

זוהי הסיבה שפייסבוק לא יכולה להרשות לעצמה להגיש לנו אך ורק פרסומות.

וגם אם כן, גם אם נניח כל המהות של הגלישה שלנו בפייסבוק הינה לטובת צריכת פרסומות,

כמות הזמן שלנו בפלטפורמה הרי מוגבלת – כך שקיים גבול לכמות הפרסומות שהפלטפורמה יכולה להגיש לנו.

תחת אותו העיקרון, כמות החיפושים בגוגל יש לה טווחי נפחים מסויימים, כלומר גם כאן ישנו גבול כלשהו לכמות הפרסום שהפלטפורמה יכולה להגיש.

ולכן, ישנו גבול לכמות שטחי הנדל"ן הדיגיטלי.

 

כתבה: אישגור לירון

מייסדת LAMA – המקפצה הדיגיטלית לעסק שלך.

נהנתם מהמאמר? שתפו עם חברים :)

הרשמו לניוזלטר

והיו הראשונים להתעדכן לגבי חידושים בעולם הקידום הדיגיטלי

הרשמו לניוזלטר

והיו הראשונים להתעדכן לגבי חידושים בעולם הקידום הדיגיטלי

הרשמו לניוזלטר

והיו הראשונים להתעדכן לגבי חידושים בעולם הקידום הדיגיטלי

כל הזכויות שמורות ל LAMA - המקפצה הדיגיטלית לעסק שלך 2018.

סגירת תפריט